۲۰۰ فاکتور گوگل برای سئو

۲۰۰ فاکتور گوگل برای سئو

اگر سر و کارتان با گوگل و سئو باشد حتما خبر دارید که گوگل برای ارتقای سئو سایت‌ها ۲۰۰ مورد مهم را دسته‌بندی کرده که شما عزیزان با استفاده از این موارد می‌توانید سئو سایت خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید و از آن ها بهره ببرید. برخی از مواردی که گوگل برای شما معرفی کرده تایید شده هستند و برخی از آن‌ها تایید شده نیستند، اما با این حال ما در این مقاله قصد داریم تمام این ۲۰۰ فاکتور گوگل برای سئو را به صورت کامل برای شما معرفی کنیم.

با استفاده از این موارد شما می‌توانید به راحتی سئو سایت خود را افزایش داده و سایت خود را در معرض دید همگان قرار دهید و به همین ترتیب به پیشرفت برسید.

اهمیت سئو در بهینه کردن سایت

یکی از ویژگی‌های بسیار مهم و اساسی که متخصصین سایت و بهینه‌سازی باید آن را دارا باشند، علم سئو است. بدون دانستن این دانش ممکن است سایت شما نه تنها به پیشرفت نرسد بلکه دچار افول نیز بشود. پس ضروری است تا متخصصین بهینه‌سازی سایت با این موارد به صورت کامل آشنایی پیدا کنند. اگر شما سئو کار هستید، پیشنهاد میکنم مقاله “ کارشناس سئو کیست ” را مطالعه کنید.

فاکتورهای رتبه بندی گوگل

  • طول عمر دامنه

مت کاتز در مورد طول عمر دامنه گفته است:

بین دامنه‌ای که شش ماه از زمان ثبت آن گذشته است و دامنه‌ای که یک سال گذشته است، خیلی زیاد نیست. در واقع گوگل آن چنان زیاد به سن دامنه‌ها اهمیت نمی‌دهد.

نظر مت کاتس در مورد طول عمر دامنه در 200 فاکتور گوگل برای سئو

  • به کار بردن کلمات کلیدی در دامنه

استفاده از کلمات کلیدی حتی اگر تاثیر بسیار زیادی نیز در دامنه نداشته باشد؛ اما همیشه به صورت یک سیگنال بسیار اساسی و مرتبط برای گوگل کار می‌کند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث می‌شود تا ارزش استفاده از کلمات کلیدی بالا برود این است که معمولا موتورهای جست و جو کلمات کلیدی را به صورت بزرگ و برجسته برای شما نمایش می‌دهند.

  • اولین کلمه کلیدی که در دامنه استفاده می‌شود

یکی از مواردی که به صورت قطعی می‌توانیم آن را بیان کنیم این است که دامنه‌هایی که با یک کلمه کلیدی هدف آغاز می‌شوند در مقایسه با دامنه‌هایی که هیچ کلمه کلیدی هدفی ندارند و یا کلمات کلیدی آن‌ها در پایان قرار می‌گیرد بسیار پیشرفته‌تر هستند.

  • مدت زمانی که دامنه ثبت می‌شود

به گفته یکی از کارشناسان مهم گوگل دامنه‌های مهم ارزشمند معمولا چندین سال استفاده می‌شوند؛ اما دامنه‌هایی که از ارزش کم‌تری برخوردار هستند معمولا حدود یک سال استفاده می‌شوند. به همین دلیل است که گوگل به تاریخ انقضای دامنه‌ها به عنوان یک فاکتور مهم نگاه می‌کند.

مدت زمان ثبت دامنه یک از فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی است

  • کلمات کلیدی در زیر دامنه

تجربه و کارشناسان این نکته مهم را تایید کرده‌اند که زیر دامنه‌ها نیز می‌توانند به عنوان یک فاکتور مهم مورد استفاده قرار گیرند و در بسیاری از موارد نیز ارزشمند باشند.

  • تاریخچه دامنه

گاهی اوقات دیده شده است که گوگل معمولا سابقه‌های تاریخی سایت‌هایی را که در گذشته یک مالک دیگری داشته‌اند دوباره بررسی و گاهی اوقات تنظیم می‌کند. با این کار لینک‌هایی که قبلا به دامنه‌ها ارجاع شده بودند از بین می‌روند و شاید هم شامل جریمه شود.

  • دامنه‌های یکسان با کلمات کلیدی

دامنه یکسان با کلمه کلیدی دقیقا همان‌طور که از نامش پیداست، یعنی دامنه یک سایت به صورت کامل شبیه به کلمه کلیدی هدف باشد.

این کار به گوگل این امکان را می‌دهد تا بتواند به راحتی حوزه کاری شما را پیدا کند. اگر سایت شما یک سایت بسیار حرفه‌ای و قدرتمند باشد، این گزینه می‌تواند یک معیار بسیار مثبت برای ارتقا سایت شما باشد.

  • خصوصی بودن و یا عمومی بودن اطلاعات دامنه

زمانی که دامنه خود را به ثبت می‌رسانید، اطلاعات شما به صورت کامل به‌عنوان صاحب آن دامنه در سایت به ثبت می‌رسد. حالا شما می‌توانید این اطلاعات را بر روی حالت خصوصی قرار دهید و یا عمومی، اما پیشنهاد می‌شود این گزینه را عمومی کنید؛ چراکه با خصوصی کردن گوگل به شما شک می‌کند و گویا شما چیزی را قایم می‌کنید.

فاکتور خصوصی یا عمومی بودن در سئو

  • جریمه شدن مالک دامنه

معمولا زمانی که گوگل یک شخص خاصی را به عنوان یک اسپمر می‌شناسد، سایر سایت‌هایی را که در اختیار این شخص است با دقت بسیار بیش‌تری مورد بررسی قرار می‌دهد. قبل از خرید هرنوع دامنه ای مقاله ی نحوه انتخاب دامنه را مطالعه کنید.

  • دامنه سطح بالای کشوری

از دامنه‌هایی باید استفاده کنیم که پسوندهای آن متعلق به خود همان کشور است. با این کار رتبه سایت برای همان کشور افزایش پیدا می‌کند.

  • کلمات کلیدی مورد استفاده در تگ عنوان

تگ عنوان را می‌توانیم به عنوان دومین بخش مهم و اساسی در محتوای سایت‌ها معرفی کنیم. به همین دلیل استفاده از کلمه کلیدی مناسب در این قسمت بسیار مهم است.

  • تگ عنوانی که کلمه کلیدی را با آن آغاز می‌کنیم

کارشناسان بر این باور هستند که اگر تگ عنوان با کلمه کلیدی آغاز شود، از ارزش و اعتبار بیش‌تری برخوردار خواهد بود.

  • کلمه کلیدی که در تگ توضیحات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شاید وجود کلمه کلیدی در متای توضیحات از اهمیت بالایی برای گوگل برخوردار نباشد، اما با این کار قطعا کاربرانی بیش‌تری بر روی سایت شما لینک می‌شوند.

  • کلمه کلیدی موجود در تگ H1

این تگ‌ها را می‌توان دومین تگ عنوانی بنامیم که نشانه در ارتباط بودن فعالیت و موضوع‌های مخصوص یک سایت را بیان می‌کند.

  • استفاده از کلمات کلیدی مهم در متن

اگر شما یک کلمه کلیدی مهم را در طول محتوا خود بارها تکرار کنید، در واقع گوگل نیز به اهمیت آن موضوع پی برده  و می‌فهمد که محتوای شما درباره چه موضوعی است.

  • طول محتوای شما

محتواهای طولانی‌تر به صورت کلی می‌توانند موضوعات را به صورت دقیق‌تر و با ابعاد بیش‌تر برای گوگل و مخاطبان بیان کنند. گوگل نیز محتواهای طولانی‌تر را ترجیح می‌دهد.

  • فهرست مطالب

با ترسیم یک فهرست جامع در ابتدای محتوای خود، علاوه‌بر این‌که گوگل می‌تواند به درک بهتری از محتوای شما برسد، کاربران نیز می‌توانند به راحتی به موضوعات دسترسی پیدا کنند.

  • چگالی کلمات کلیدی محتوا

چگالی کلمات کلیدی همان نسبت تعداد کلمه‌های کلیدی محتوای شما به تعداد کل کلمات محتوا است.

  • استفاده مفید از LSI ها در محتوا

LSI ها در واقع همان موضوعاتی هستند که بسیار نزدیک و مرتبط هستند با عبارتی که در گوگل جست و جو شده است.

  • استفاده از کلمات کلیدی LSI در تگ عنوان

این کلمات اگر در تگ عنوان استفاده شوند می‌توانند به گوگل برای تشخیص کلمات کلیدی مهم کمک کنند.

  • سرعت بارگذاری صفحه ها از طریق HTML

در موتورهای جست و جو گر سرعت بارگذاری صفحه یک عامل بسیار مهم در سئو سایت معرفی می‌شود.

پیشنهاد میکنیم مقاله “html چیست” را مطالعه کنید.

  • سرعت بارگذاری صفحات مختلف در گوگل کروم

گوگل ممکن است گاهی اوقات از داده‌هایی که در کاربری گوگل کروم وجود دارد برای بررسی سرعت سایت شما کمک بگیرد.

  • استفاده از AMP ها

با استفاده از این قسمت می‌توان سایت شما را در قسمت و نسخه موبایلی به سرعت بیش‌تری رساند.

  • ارائه محتوایی مرتبط با جست‌وجو

یکی از مهم ترین نکاتی که برای افزایش سئو دارای اهمیت است، استفاده از محتوایی است که ارتباط مستقیم با جست‌وجوی کاربران دارد.

  • استفاده از الگوریتم معروف به مرغ مگس‌خوار

با استفاده از الگو، گوگل می‌تواند به رتبه‌های بالایی برسد و نتایج بهتری را نیز به نمایش بگذارد.

  • محتوای تکراری

به اعتقاد گوگل محتوای تکراری به هیچ عنوان مورد قبول نیست و باعث ایجاد ضرر و تاثیرات منفی بر روی سایت می‌شود.

  • تگ کنونیکال

زمانی از این تگ استفاده می‌شود که در صفحات دیگر نیز از محتوای مشابه محتوای شما استفاده شده باشد.

  • بهینه کردن تصاویر

سایز عکس‌هایی را که در محتوا قرار می‌دهید به صورت کامل بهینه کنید تا گوگل نیز دید مثبتی به آن‌ها داشته باشد.

کاهش حجم تصاویر در سئو

  • به تاخیر انداختن به روزرسانی محتوای سایت

گوگل به صورت کلی اهمیت بسیار زیادی به ارائه محتواهای بروز می‌دهد. مخصوصا محتواهایی با موضوع‌های بسیار حساس. به همین جهت گوگل دوست دارد محتواهایی سایت شما دائما به روز شوند و به این صورت مورد استفاده قرار گیرند.

  • مقدار به روز رسانی محتوا

امروزه مقدار ویرایش و به‌روز رسانی که بر روی محتوای خود قرار می‌دهید نیز بسیار با اهمیت است.

  • تاریخ آپدیت کردن صفحات

به روز رسانی صفحات سایت نیز یک فاکتور مهم برای گوگل است.

  • بولد کردن کلمات کلیدی

وقتی کلمات کلیدی را برجسته می‌کنیم، به گوگل می‌گوییم که از اهمیت بسیار بالایی برای ما برخوردار است.

  • کلمات کلیدی در تگ‌های H3، H2

به کار بردن کلماتی کلیدی در این تگ‌ها نیز فاکتوری مهم و با اهمیت برای گوگل است.

  • کیفیت لینک‌های خارجی که قرار می‌دهیم

کیفیت بالای لینک‌های خارجی محتوا، اعتبار خوبی نیز به محتوا و سایت شما می‌دهد.

  • موضوعی که از آن‌ها برای لینک‌های خارجی استفاده می‌کنیم

معمولا گوگل از لینک‌هایی که شما در محتوا قرار می‌دهید به عنوان یک سیگنال برای یافتن موضوعات استفاده می‌کند.

  • دستور زبان و املای محتوا

بیان صحیح کلمات و املای آن‌ها برای گوگل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

  • محتوای غیرکپی

سعی کنید به صورت کامل از محتواهایی استفاده کنید که به هیچ عنوان کپی نباشد.

  • بهینه سازی محتوا برای موبایل

معمولا سایت‌هایی که برای نسخه موبایل بهینه شوند اعتبار بیش‌تری نیز نزد گوگل دارند.

  • قابلیت استفاده کردن در موبایل
  • محتوای تکمیلی مفید برای سایت

محتوای تکمیلی مفید می‌تواند یک عنصر بسیار مهم برای ارتقای سطح کیفی سایت شما باشد.

  • استفاده از محتواهایی که در پشت تب‌ها مخفی شده‌اند

اگر مخاطب و کاربر سایت شما مجبور شود برای دسترسی به محتواها بر روی تب‌ها کلیک کند، ممکن است محتوا ایندکس نشود.

  • تعداد لینک‌های خروجی که در محتوا قرار می‌دهیم

استفاده زیادی از لینک‌های خروجی نیز می‌تواند تاثیر منفی برای سایت شما داشته باشد.

  • عناصر چند رسانه در محتوا

استفاده از تصاویر، فیلم‌ها و… می‌تواند تاثیرات بسیار خوبی بر سایت شما داشته باشد.

  • تعداد لینک‌های داخلی که به یک صفحه می‌دهیم

تعداد لینک‌های داخلی که از آن‌ها در سایر صفحات استفاده می‌کنیم، عنصر مهمی برای گوگل به حساب می‌آید.

  • کیفیت لینک‌های داخلی در صفحات

اگر این لینک‌ها دارای رنک بالا باشند، اعتبار بسیار بیش‌تری نیز به سایت شما می‌دهد.

  • لینک‌های شکسته شده

لینک شکسته شده یعنی آدرسی که به آن می‌دهیم حذف شده باشد و یا تغییر کرده باشد.

  • سطح خوانایی

گوگل به راحتی می تواند سطح خواندن یک مطلب سایت را تخمین بزند.

  • لینک‌های وابسته

دقت کنید که تعداد لینک‌های وابسته در محتوای شما زیاد نباشد تا آسیبی به سایت شما وارد نکند.

  • خطاهای HTML

این خطا زمانی رخ می‌دهد که برنامه‌نویسی سایت شما به صورت درست انجام نشده باشد.

  • اعتبار دامنه

این مورد زمانی بررسی می‌شود که دو صفحه در همه معیارها با هم برابر باشند.

  • رتبه صفحه شما

رتبه صفحه اهمیت بسیار زیادی برای گوگل ندارد.

  • طول URL

طولانی بودن بیش از حد این‌ها ممکن است باعث آسیب رساندن به سایت شما بشود.

  • دسته‌بندی صفحات سایت

معمولا صفحات در محتوا اگر در یک دسته‌بندی قرار بگیرند نمره بهتری از گوگل دریافت می‌کنند.

  • تگ‌ها در وردپرس

اگر به یک محتوا برچسب بزنیم کمک بسیار زیادی در شناخت آن محتوا توسط گوگل می‌کند.

  • منابع و مراجع

استفاده از منابع معتبر در محتوا ارزش و اعتبار زیادی به سایت شما می‌دهد.

  • فهرست‌های شمار دار و یا لیست هاپ

استفاده از لیست‌های شماره‌دار به مخاطب برای شناخت بهتر محتوا کمک می‌کند.

  • لینک‌های خروجی بیش از حد

اگر خروجی‌های بیش از حد به محتوا بدهیم باعث گمراهی گوگل می‌شود.

  • عمر صفحه

گوگل صفحات قدیمی را که مدام بروز می‌شوند دوست دارد.

  • صفحه مناسب سلیقه کاربر

صفحات با کیفیت بالا و در حد پذیرش کاربر.

  • دامنه‌های پارک شده

یعنی یک سایت را بتوانیم با چند دامین مختلف باز کرد.

  • محتوای مفید

گوگل به راحتی تفاوت بین محتوای با کیفیت و محتوای ضعیف را تشخیص می‌دهد.

  • نوشتن محتوای منحصر به‌فرد و با ارزش بالا

زمانی که محتوای ضعیف قرار بدهید، گوگل سایت شما را از ارزش خارج می‌کند.

  • صفحه ارتباط با ما

سایت‌هایی که امکان ارتباط با ادمین را می‌دهند دارای ارزش بیش‌تری هستند.

  • رتبه اعتماد

رتبه اعتماد یک فاکتور بسیار مهم برای رتبه‌بندی گوگل است.

  • معماری منظم سایت

معماری بسیار خوب و منظم سایت کمک بسیار زیادی برای افزایش رتبه‌بندی سایت می‌کند.

  • به روز رسانی منظم سایت

آپدیت کردن به موقع و منظم سایت کمک بسیار زیادی به افزایش اعتبار سایت می کند.

  • تعداد صفحات محتوا

تعداد صفحات در برخی از موارد نشان از اعتبار محتوا دارد.

  • داشتن نقشه سایت

نقشه سایت صفحه‌ای است که مهم‌ترین محتواهای موجود در مقاله را به نمایش می‌گذارد.

  • درست کار کردن سایت

زمانی که سایت از دسترس خارج می‌شود تاثیر منفی بر روی سایت دارد.

  • موقیت سرور

موفقیت سرور در مناطق مختلف برای رتبه‌بندی تاثیر دارد.

  • گواهی SSL

گوگل این گواهی را تایید و ایندکس می‌کند.

  • شرایط استفاده از خدمات و صفحات خصوصی

این دو صفحه اعتماد سایت شما را نزد گوگل افزایش می‌دهد.

  • اطلاعات تکراری در متا

اطلاعات تکرای در متا ارزش محتوا را کاهش می‌دهد.

  • جهت‌یابی بردکرامب

با این شیوه معماری سایت شما بالا می‌رود.

  • بهینه‌سازی سایت برای استفاده در موبایل

باید سایت را طوری طراحی کنید که گوگل اطمینان حاصل کند که سایت شما در موبایل به خوبی کار می‌کند یا خیر.

  • یوتیوب

ویدیوهای یوتیوب ارزش بسیار زیادی برای گوگل خواهد داشت.

  • قابلیت استفاده راحت از سایت

سایت باید به لحاظ کاربری بسیار راحت و قابل استفاده برای همگان باشد.

  • استفاده درست از گوگل آنالیتیکس و ابزارهای گوگل سرچ کنسول

به اعتقاد برخی از کارشناسان، استفاده از این دو ابزار کمک بسیاری در ایندکس شدن سایت می‌کند.

در ادامه می‌پردازیم به معرفی سر لیست سایر فاکتورهای گوگل برای افزایش سئو سایت. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  • اضافه کردن صفحه نظرات کاربران/ شهرت و اعتبار سایت
  • عمر دامنه‌های لینک دهنده
  • تعداد دامنه‌های لینک دهنده
  • گرفتن لینک از آی پی آدرس‌های مختلف در سایت
  • تعداد صفحه‌های لینک دهنده
  • متن در لینک‌ها
  • استفاده از تگ‌های LAT برای لینک‌های تصویری
  • لینک‌های حاصل از دامنه‌های edu و gov
  • اعتبار صفحه لینک دهنده به سایت‌ها
  • گرفتن لینک از سایر رقبا
  • اعتبار دامنه لینک دهنده
  • لینک گرفتن از سایت‌هایی که با صنعت خود ارتباط دارد
  • گرفتن بک لینک‌ها از همسایگی بد
  • قرار دادن پست‌هایی با عنوان پست مهمان
  • استفاده از لینک‌های تبلیغاتی در سایت خود برای بالا بردن اعتبار سایت
  • اعتبار دادن به صفحه اصلی سایت
  • قرار دادن لینک‌های N0f0llow
  • دادن تنوع‌های به موقع به لینک‌ها
  • استفاده از لینک‌های حمایت شده و یا تولید شده توسط کاربران
  • استفاده از لینک‌های مرتبط در داخل متن محتوا
  • استفاده نکردن بیش از حد از ریدایرکت ۳۰۱
  • استفاده از انکرتکست لینک‌های داخلی
  • اختصاص دادن قسمتی برای عنوان لینک
  • استفاده از TLD کشوری که دامنه به آن ارجاع شده است
  • قرار دادن محلی به عنوان لینک در محتوا
  • ایجاد یک موقعیت خوب برای لینک در صفحه
  • مرتبط بودن دامنه‌های لینک شده
  • میزان مرتبط بودن صفحه در سایت
  • استفاده به موقع از کلمات کلیدی در عنوان محتوا
  • افزایش سرعت لینک مثبت
  • کاهش سرعت لینک منفی
  • لینک گرفتن از برخی صفحات HUB
  • گرفتن بک لینک از سایت‌های معتبر
  • گرفتن لینک‌های معتبر از ویکی پدیا
  • استفاده از کلمات مهم در اطراف لینک
  • استفاده از سن بک لینک در سایت
  • گرفتن بک لینک از سایت‌های معتبر و واقعی
  • استفاده از پروفایل و مشخصات لینک‌های واقعی و معتبر
  • استفاده از لینک‌های متقابل
  • استفاده از لینک‌های تولید شده توسط کاربران
  • استفاده از لینک‌های ریدایرکت ۳۰۱
  • افزایش رتبه اعتماد به سایت‌های لینک دهنده
  • کاهش لینک‌های خروجی در یک صفحه
  • کاهش استفاده از لینک‌ها در انجمن‌ها
  • افزایش تعداد کلمات محتوای لینک دهنده
  • افزایش کیفیت محتوای لینک دهنده
  • استفاده از لینک‌های صفحات ویژه
  • استفاده از الگوریتم رنک برین
  • استفاده از نرخ کلیک طبیعی برای یک کلمه کلیدی خاص
  • استفاده از بانس ریت
  • ترافیک مستقیم
  • استفاده از ترافیک بازگشتی
  • سایت‌های مسدود شده
  • استفاده از پوگو استیکینگ
  • استفاده به موقع از بوک مارک‌های کروم
  • تعداد کامنت‌های سایت
  • زمان توقف
  • جدید بودن عبارات جست و جو
  • تنوع در عبارات
  • تاریخچه مرورگر
  • تاریخچه جست‌وجوی کاربران
  • اسنیپت‌های ویژه
  • هدف‌های جغرافیایی
  • جست و جوی امن
  • حلقه‌های گوگل
  • شکایات
  • کلمات کلیدی
  • تنوع زیاد دامنه
  • جست و جوی معامله
  • جست و جوی محلی
  • باکس داستان
  • استفاده از برند های بزرگ
  • نتایج خرید
  • نتایج تصویر
  • نتایج سایت واحد
  • انکرتکست
  • نام برند
  • جست و جوی کلمه کلیدی
  • صفحات توییتر
  • صفحه رسمی شرکت‌ها
  • نویسندگان معروف
  • واقعی بودن اکانت‌ها
  • نمایش برند
  • منشن لینک
  • مکان
  • جریمه
  • لینک دادن
  • ریدایرکت‌ها
  • پاپ آپ
  • بهینه‌سازی
  • محتوای نامفهوم
  • صفحات دروازه
  • تبلیغات
  • پنهان کردن لینک وابسته
  • سایت‌های وابسته
  • تولید محتوای خودکار
  • پیج رنک
  • اسپم شدن آی پی
  • تگ متا
  • سایت هک شده
  • لینک موقت
  • تجدیدنظر
  • ابزار رد
  • رقص گوگل
  • فروش لینک
  • جریمه دستی
  • بک لینک از مقالات
  • انکر تکست
  • ویجیت لینک‌ها
  • هشدار لینک‌های غیرطبیعی
  • بک لینک از سایت‌های بی‌ربط
  • جریمه پنگوئن
  • نفوذ غیرطبیعی لینک‌ها
  • سایت‌های هک شده
  • محل بک لینک
  • عنوان معتبر برای لینک
  • لینک نوفالو
  • تگ تصویر
  • شهرت سایت
  • سرچ کنسول
  • استفاده از سایت
  • سرویس اشتراک

منابع:

واتس آپ: ۰۹۳۰۷۵۷۶۷۸۳
نوشتهٔ پیشین
سئو سایت فروشگاهی
نوشتهٔ بعدی
افزونه های ضروری وردپرس

پست های مرتبط

۴ دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

  • رضا ایزدی منش
    ۹۹/۰۶/۰۳ ۰۴:۲۲

    به نظرتون لینک های فالو و یا نوفالو میتونه یکی از فاکتور های تاثیرگذار در سئو سایت باشه؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      مسلما لینک های فالو و نوفالو تاثیر مستقیمی در سئو دارند. از این رو برای این طبیعی کار کنیم بهتر است ترکیبی از آنها را در سایت داشته باشیم.

      پاسخ
  • محسن خان محمدی
    ۹۹/۰۶/۱۴ ۰۳:۰۶

    میشه درباره الگوریتم های گوگل که برای فاکتوربندی و رتبه بندی سایت تاثیر گذارمد صحبت کنید؟

    پاسخ
    • سلام وقت بخیر
      فاکتورهای ربتبه بندی گوگل را در این مقاله پرداختیم. اما ماقله ای کاملتر در حال نوشتن است که در سایت به زودی منتشر خواهد شد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست